FestivALL: takiej imprezy w Warszawie jeszcze nie było

Materiał informacyjny
Grupa Accor, właściciel m.in. sieci hoteli ibis, Mercure i Novotel inauguruje właśnie nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless. Dzięki niemu będziemy mogli zbierać punkty nie tylko za pobyt w hotelu, ale także za korzystanie z innych usług oferowanych przez hotele – m.in. za skorzystanie z oferty gastronomicznej. Już w sobotę, 1 lutego, w hotelu Novotel Warszawa Centrum, odbędzie się specjalne wydarzenie – FestivALL. O zalety i nowe możliwości programu i zaplanowane na ten dzień atrakcje zapytaliśmy Luca Gesvreta – Chief Top Line Officera grupy Accor.

W najbliższą sobotę odbędzie się w Warszawie wyjątkowe wydarzenie FestivALL. Tego typu spotkania odbywać się będą w hotelach w całej Polsce, a także w Europie. Jaka idea stoi za tą inicjatywą?

Luc Gesvret, Accor Chief Top Line Officer: FestivALL odbędzie się w sobotę od godziny 11:00 w hotelu Novotel Warszawa Centrum. FestivALL to cykl wydarzeń, które organizujemy między 7 stycznia a 7 lutego w całym regionie Europy Wschodniej – w każdym z miast, gdzie znajdują się hotele grupy Accor. Podczas FestivALL zachęcamy do udziału w programie, opowiadamy o zaletach, benefitach i nowym wymiarze podróżowania w ramach właśnie zainaugurowanego lifestylowego programu lojalnościowego ALL – Accor Live Limitless.

Chcemy pokazać również, że dostarczamy nie tylko usługi noclegowe, ale także wyjątkowe doświadczenia i rozwijamy pasje naszych gości. FestivALL w Warszawie jest wydarzeniem wyjątkowym i będzie kumulacją różnych aktywności, których doświadczyć można podczas pobytu w całej sieci naszych hoteli. To odpowiedź na pasje i zainteresowania naszych gości.

Jakiego typu atrakcje przewidzieliście państwo w ramach FestivALL?

Pierwsza z nich – i tu nie ma niespodzianek – to podróże. Druga to oczywiście, jedzenie i gastronomia. Wśród naszych gości nie brakuje bowiem miłośników doskonałych dań. Podczas wydarzenia spróbować będzie można różnorodnego jedzenia serwowanego na co dzień w naszych hotelach na całym świecie. Nie zabraknie też nowych smaków.
Trzecia grupa atrakcji dedykowana jest tym, którzy cenią sobie sport. Dlatego też, począwszy od godziny 11:00, organizujemy dla naszych gości wirtualny turniej gry w piłkę nożną.

Influencerzy i blogerzy, którzy odwiedzą nas w tym dniu, opowiadać będą o ekstremalnych podróżach. Marcin Gienieczko, podróżnik i sportowiec, podzieli się doświadczeniami ze swoich wypraw w canoe po Amazonce. Pojawi się także Ewa Chojnowska-Lesiak, autorka bloga „Szpilki w plecaku”, która przedstawiać będzie swoje doświadczenia zebrane z podróży m.in. po Afryce.

W ramach przygotowanych w tym dniu atrakcji pojawią się także czworonożni przyjaciele – wyjątkowe psy rasy Samoyed. Każdy, kto odwiedzi w sobotę Novotel Warszawa Centrum, będzie mógł je pogłaskać i spędzić z nimi trochę czasu. Uczestnictwo w wydarzeniu będzie także doskonałą okazją do zbierania pieczątek i wymiany ich na punkty programu lub na karmę dla psów ze schroniska. Warto jednak pamiętać, aby wcześniej zapisać się do naszego programu lojalnościowego – będzie to możliwe na specjalnych stanowiskach.

Dlaczego nasi goście i klienci tak bardzo kochają programy lojalnościowe?

Programy lojalnościowe cieszą się w ostatnich latach dużą popularnością, głównie z jednej prostej przyczyny. Nasza interakcja ze światem zmieniła się o 180 stopni za sprawą rewolucji cyfrowej. Przyniosła ona mnóstwo wspaniałych rozwiązań, ułatwiła nam na życie. Sprawiła, że wiele rzeczy możemy załatwiać znacznie szybciej, robimy to w mniej spersonalizowany sposób. Ale czy to jest dobre? Straciliśmy wiele możliwości kontaktu z drugim człowiekiem. Możemy dziś kupić bilet na samolot i dostać się na pokład właściwie bez potrzeby kontaktu z drugą osobą. Nie zawsze tak było. Świat cyfrowy bardzo zmienił nasze relacje. A my bardzo pragniemy tej personalizacji, osobistego kontaktu. Dzięki naszemu programomowi lojalnościowemu jesteśmy partnerami gości bez względu na to, gdzie się znajdują. Pragniemy im towarzyszyć w różnych sytuacjach życiowych, podczas podróży i w domu.

Im więcej punktów zbiorą nasi goście, tym bardziej spersonalizowane staje się ich doświadczenie. Stają się lepiej rozpoznawalni. Pozwala to możliwe najlepiej dostosować naszą ofertę do ich potrzeb i przyzwyczajeń. Dajemy także możliwość korzystania z różnych usług, doświadczeń i produktów. W ALL możesz zbierać punkty za nocleg w hotelu, ale nie tylko. Kupując kawę w naszych hotelowych restauracjach, możesz również otrzymać punkty, które można wymienić, np. w butiku internetowym przy zakupie ulubionych perfum czy zegarka. Oferujemy mnóstwo możliwości wykorzystywania punktów. Można je wymienić na bilet na koncert, festiwal, czy zapłacić za rachunek za pobyt w hotelu i zamówienie w restauracji.

Czyli w przypadku programu ALL nie chodzi tylko o zbieranie punktów i otrzymywanie nagród, ale także o osobisty kontakt i spersonalizowane doświadczenie.

Absolutnie tak. Dzięki programowi dostrzegamy potrzeby gości, rozpoznajemy je i oferujemy im bardziej spersonalizowane doświadczenia.

Za co można otrzymać punkty w programie ALL – Accor Live Limitless?

Są dwa sposoby pozwalające na zwiększanie liczby punktów. Pierwszym są pobyty w naszych hotelach i szeroka, dostępna w nich oferta dodatkowa – room service, mini bar itd. Punkty zbierać można także w inny sposób – wystarczy odwiedzić hotelową restaurację, cieszyć się wybranym posiłkiem czy napojem – nie korzystając z noclegu.
Zebrane w ten sposób „bonusy” można przeznaczyć później na różne aktywności – wypoczynek albo posiłek w restauracjach sieci Accor.

Czy oznacza to, że nie muszę zatrzymywać się w hotelu, aby otrzymać punkty za ulubioną kawę kupioną w hotelowej restauracji?

Owszem. Wystarczy skorzystać z usług oferowanych przez sieć Accor, np. w sieci restauracji Winestone.

Czy w programie lojalnościowym uczestniczą też partnerzy zewnętrzni?

Tak, oczywiście. Współpracujemy m.in. liniami lotniczymi, dzięki czemu możemy korzystać z programu Miles and More i transferować punkty do programu ALL oraz odwrotnie. Naszymi partnerami są firmy z segmentu transportu indywidualnego, umożliwiające wygodne poruszanie się po mieście. Współpracują z nami również firmy z branży rozrywkowej. Dzięki nim możemy oferować wstępy VIP na festiwale kulinarne czy koncerty. Wystarczy odwiedzić stronę internetową https://all.accor.com/, by sprawdzić wszystkie dostępne benefity w programie.

Dziękuję za rozmowę.

Impreza FestivALL w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Marszałkowska 94/98) rozpocznie się 1 lutego o godzinie 11:00. W ramach zaplanowanych atrakcji będzie można spróbować m.in. wypiekanej na żywo pizzy, przyjść na spotkanie z podróżnikami i influencerami. W jednym z pokoi, który zamieni się w escape room, prosto z epoki realnego socjalizmu, będziemy mogli zobaczyć jak wyglądało życie w PRL-u.

Organizatorem wydarzenia jest grupa Accor – największa sieć hoteli w Europie Wschodniej. W Polsce są to znane i uwielbiane marki, takie jak Sofitel, Novotel, Mercure, MGallery, ibis, ibis Styles czy ibis budget.

Materiał oryginalny: FestivALL: takiej imprezy w Warszawie jeszcze nie było - Mazowieckie Nasze Miasto

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3